15/7/08

Μια νυχτιά με έναν παιδικό φίλο του αδερφού μου

Μια νυχτιά με έναν παιδικό φίλο του αδερφού μου ήταν αρκετή για να μπορώ να εκφραστώ και να με καταλάβουν αλλά και να κατανοηθούν. Γύρισα σπίτι πια και γράφω και δεν ξέρω γιατί αλλά μοιάζει όμορφο. Γράφω επώνυμα και θέλω να συνεχίσω έτσι. Απλά τώρα είμαι μεθυσμένος και καταλαβαίνω την αξία. Όπως η αξία του να λες τα πράγματα με το όνομά τους. Ακούω λοιπόν τα τραγούδια του Θανάση με τον Σαββόπουλο, στον δίσκο Σαμμάνος. Και πολύ μου άρεσε το τραγούδι "Η αστραπή". Γιατί είπαμε πολλά και από τα πολλά έμειναν τα λίγα τα αληθινά , αυτά που ξέφυγαν από "τα δίχτυα του ψαρά". Μέχρι και η ¨Σάρα¨ μου ήταν εκεί για να σπάσει τον άγνωστο κώδικα. Και είναι hacker. Και την ευχαριστώ. Και εγώ "ο μεθυστής" τάζω.
Καληνύχτα αγαπημένα πρόσωπα.
Δείτε τον Φορτίνο Σαμάνο και καταλάβετε τον !

Δεν υπάρχουν σχόλια: