11/10/07

Πως αλλάζω μια κατάτμηση απο FAT ή FAT32 σε NTFS;

Πως αλλάζω μια κατάτμηση από FAT ή FAT32 (http://el.wikipedia.org/wiki/File_Allocation_Table) σε NTFS ;
Σαν πολύ απλό ήταν αυτό! Και χωρίς να χρησιμοποιήσω εμπορικά προγράμματα πέρα των ίδιων των Windows!
1. άνοιγμα Command Prompt.
Κλίκ σε "Έναρξη" >> "Εκτέλεση" >> cmd {enter}
ή Κλίκ σε Start >> "All Programs" >> "Accessories" >> "Command Prompt"

2.πληκτρολογήστε
convert Χ: /fs:ntfs
όπου X: ο δίσκος που θέλετε να μετατρέψετε!
Θα σας ρωτήσει το όνομα του συγκεκριμένου τόμου. πληκτρολογήστε το επακριβώς.

Μπορώ πλέον να συμπιέσω ένα drive και να κερδίσω χώρο....
ιδίως τώρα που μπορώ να γράψω και απο linux σε ntfs!

3 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Και όλα αυτά χωρίς ένα slash dev???Τι λες βρε θηρίο!:P

Αλλά τι βλέπω...Αγγελιοφόρος!Αλλάξαμε και όνομα!Και η δεσποινίς Μαρίνα στο κόλπο πλέον??Αυτά είναι...

Καλό βράδυ!
Τα λέμε αύριο...

Georgios Giannopoulos είπε...

Μια απορία έχω..

Πως γράφεις σε NTFS directory από Linux; Πως μπορείς να σετάρεις το linux να γράφει ntfs;

Πριν λίγο κοίταξα την έκδοση open suse που έχω εγκατεστημένη.. και δεν μου επιτρέπει εγγραφή σε ntfs..

Για αυτό ακριβώς το λόγο έχω στήσει και ένα κοινό fat32 partition.

Georgios Giannopoulos είπε...

ξέχασα.. open suse 10.2 έχω.